Tillbaka för att stanna

Att det ens är folk som tittar in här varje dag är ju helt otroligt! Då verkar det finnas fler än min kära mamma och farmor som bryr sig om vad jag hittar på om dagarna. Har haft en lite bloggpaus för att jag helt enkelt varken har haft lust eller ork till att lägga tid på det här. Men nu känner jag mig så himla inspirerad och glad på något vis så det kanske kan ge bloggen en liten nystart såhär efter mitt långa vinteruppehåll. 
 
Mina dagar ser ut som vanligt, fullt upp i skolan på dagarna och sedan försöker jag ta mig till gymmet så ofta jag bara kan på kvällarna. Har fått ett superbra träningsschema av min duktiga vän Victor så nu har jag fått ny energi även på gymmet. Igår tog jag steget och köpte ett par sladdlösa hörlurar från Teknikmagasinet som gjorde att det blev ännu roligare att träna. Förut har alltid sladden varit i vägen när jag har kört styrkeövningar så då har jag helt enkelt fått köra utan musik men med mina nya fungerar det hur bra som helst. Tränar ju väldigt mycket bättre med peppande musik i öronen också så man inte hör hur trött man är själv ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0