fredagsmys

Hej allihopa! Har haft en fullspäckad dag idag. Inget ovanligt iofs men iallafall. Plugg hemma hos Lina innan vi såg hockeymatchen mellan Sverige och Finland. OS-final, wiho! Därefter gick vi raka vägen till gymmet och där var jag i flera timmar. Först körde vi lite mage innan vi sprang in på ett RPM Spinningpass (intervaller) i 50 minuter, därefter gick tjejerna hem och jag gymmade lite till. Körde bröst, biceps, korsrygg och vader. Herregud alltså vad slut jag var efter det.
 
Sedan gick jag hem och Emma hade lagat köttfärslimpa med potatis och brunsås. Därefter slog jag och Lina till på stort och gjorde efterrätt, det blev som små kladdkakor i stora muffinsformar! Matkoma och Captain Phillips på det och kvällen var fulländad! Nu blir det natti, ska upp till skolan imorgonbitti och på kvällen vankas det födelsedagsfest! 
 
Träningstights från SixDeuce, t-shirt från Nike och skor från Asics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0