Sjuuuuuk, godnatt

Dagen har bestått av att plugga, både i skolan och här hemma. Sedan cyklade jag även ner till Ica vilket var sjukt jobbigt nu när jag är sjuk. Tänk er typ 800 meter nedförsbacke på väg dit (as nice), men fatta vad jobbigt det är hem igen när man dessutom är fullpackad med saker man har handlat! Jag vill verkligen träna på riktigt men det vore så jäkla dumt för jag skulle nog bara bli ännu mer sjuk. Imorgon blir det lite soft träning iallafall, jag och Emma ska gå till stan (7 km) och tillbaka, och på kvällen ska vi cykla hem till Louise i stan där det blir lite myskväll! Hoppas jag blir frisk snart iallafall för jag vill träna på riktigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0