Reunion

Idag kom min efterlängtade underbara och alldeles fantastiska vän Alexandra hit efter att ha spenderat fyra månader långt bort i Norge. Sedan hon kom hit har vi bara hunnit storhandla på Ica inför helgen och kvällen spenderade vi med några av mina favoritklassisar på restaurang där dom hade "studenttorsdag" och därmed halva priset på all mat! Hur nice??? As nice! När vi kom hem igen skypade vi med min snart hemkomna vän Maja som just nu befinner sig alldeles ensam på ett hotell vid Nya Zeelands flygplats. Det var verkligen hur underbart som helst att få se och höra människan igen. Längtar tills jag får en bamsekram i verkligheten också! Alexandra var så trött så något mysigt kvällsprat innan vi somnar hann vi inte med... Nej jag hann knappt släcka lampan innan hon hade somnat! Nu ska jag med försöka då jag har lektion 08.15 imorgon bitti... Godnatt allihopa! 
Hemskt ledsen för en mat-bild men min club sandwich som jag åt idag var så gudomligt god så den förtjänar faktiskt sin plats här på bloggen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0