Provjobb på Fastighetsbyrån

Hej allihopa! Idag har jag varit många timmar i skolan (som vanligt) och efter skolan så åkte jag till Fastighetsbyrån här i Karlstad och provjobbade lite... Det gick sjukt bra och var jätteroligt så vi får se hur det går. Vet senast på fredag om jag fått jobb eller inte. Det är dock endast 4 av 14 som har turen så vi får helt enkelt se! Det kändes i vilket fall som helst väldigt bra och jag känner verkligen att jag valt rätt yrkesinriktning! Fick även en trisslott av Fastighetsbyrån som jag faktiskt vann 60 kronor på! Första gången i mitt liv som jag vinner något på de där lotterna så det var as kul det med, haha! Nu är jag så trött så jag ska lägga mig i min underbara säng och kolla på Mistresses innan jag somnar. Godnatt på er därute!  
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0