catch up

Oj oj oj... Nu har jag glömt bort denna lilla blogg igen. Sedan jag skrev sist så har jag varit både i Karlstad och i Stockholm. I Stockholm var jag med pojkvännen och vi hittade på lite olika grejer, vi gick på bio (snabba cash), vi umgicks med Ilango och Martin och sista kvällen gick vi på Björn Gustavssons och Henrik Schyfferts föreställning. Föreställningen var min födelsedagspresent från Ludvig och den var faktiskt väldigt bra! Mysigt att hitta på något tillsammans också istället för att få materiella ting. Hade dock inte blivit ledsen om jag hade fått en klocka från Michael Kors eller något sånt, haha men med tanke på att vi båda är studenter så får man ju nöja sig med vad plånboken kan erbjuda! 
 
Igår var jag på gymmet för första gången på den här terminen och imorgon smäller det igen. Ska satsa mycket på att löpa och få upp konditionen på topp. Efter sommaren som har varit har jag tappat rätt mycket inom träningen men det är bara att kämpa på så är jag snart där igen. Nu har jag nya, tuffare mål med min träning och hur jag vill att jag själv ska reagera mot den. Så alla som läser detta därute, vi gör den här kampen tillsammans! 
 
Min fina sambo Emma är ju general för nollningen detta år och ikväll skulle dom ha rocktema. För första gången fick jag och mina stylisthänder fria händer med denna dam och resultatet blev sjukt bra, till och med Emma kände sig både snygg och rockig! Kanske ska bli stylist istället för fastighetsmäklare... ;) Kanske som en hobby isåfall!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0