Äntligen är du min!

Idag är det en väldigt väldigt bra dag. Vid lunch kom nämligen en postkille hem till oss och överlämnade något som jag sååå länge har suktat efter, min alldeles egna MacBook Air. Änsålänge är jag så sjukt glad och nöjd över den att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Tänk er, att den är min, baaara min, att jag har köpt den helt själv, med mina egna ihoptjänade pengar. Känns så sjukt bra. Ska bli så skönt att slippa min gamla tunga, sega dator som tar hundra år att sätta på, laggar när man ska streama filmer osv... Det är verkligen skillnad och det är så jäkla nice! Ville bara uppdatera er om min nya kärlek. Nu ska jag sätta på spotify, städa och börja med maten. Ikväll sitter jag bänkad framför så många bra tvprogram att jag inte ens vet om jag kommer hinna med alla. Tur att jag kan streama efteråt helt problemfritt, hihi! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0