älska livet!

Jag känner ett lyckorus i livet just nu. Allt går bara så jäkla bra känns det som. Skolan rullar på bra som fan, jag är påväg att bli frisk så att jag äntligen kan köra igång med träningen ordentligt igen... Men, det jag är mest glad för är att jag är omringad av så jäkla fina människor vart jag än befinner mig.
 
Jag har så bra vänner här i Karlstad och trivs verkligen som fisken i vattnet här! Jag har världens bästa vänner när jag kommer hem till Eskilstuna och framförallt nu när två av mina närmsta vänner kommer hem från sina äventyr... Maja från Nya Zeeland där hon har varit sedan februari och Alexandra som åkte till Norge hela sommaren. Jag känner mig extra glad just nu för att Alexandra kommer hit imorgon direkt från Norge innan hon åker hem till Eskilstuna. Jag får alltså spendera hela helgen med min fina vän och vi kommer ha så mycket saker att prata om och jag vill verkligen höra allt som hon har varit med om! Nej, fan vad jag älskar livet just nu, ville bara säga det! Godnatt på er alla därute! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va glad jag blir när jag läser :)

2013-09-19 @ 20:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0