tuuuesday

Hallå där mina vänner! Satan i gatan vad trött jag har varit idag men jag har ändå kämpat mig igenom dagen. Föreläsning från 08 till 11, och därefter plugg i biblioteket till 17.00. Allt går bara man vill, och har fikapauser haha! Nu ligger jag och Emma i soffan och har precis ätit middag. Kyckling med panengkrydda och kokosmjölk blev det idag. Så sjukt enkelt och gott! Nu funderar jag på ifall jag orkar åka och träna eller inte. Det är mörkt och regnigt ute, och jag är trött som ett as så skulle typ kunna gå och sova redan nu. Men vi får se helt enkelt, måste hursomhelst smälta maten först! 
Om jag inte går och tränar ska jag mysa till det lika mycket som jag gjorde igår. Jag är så dålig på att tända ljus även fast det är så mysigt när man väl har gjort det, särskilt nu när det börjar bli burrigt och mörkt utomhus. Skärpning Cecilia! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0