Plugga,plugga,träna

Idag har jag suttit i skolan från klockan tio tills det att föreläsningen slutade klockan 16.00. Känner mig helt trött i huvudet efter så mycket skatterätt men kroppen fungerar ju fortfarande så jag tänkte åka iväg till Livskraft med Emma och Lina och köra lite bodyattack. Kommer bli så fruktansvärt jobbigt men det är ju så skön känsla efteråt. Imorgon har vi sista föreläsningen för veckan vilket är så sjukt nice. Så imorgon ska jag och Ellinor ha myskväll hemma hos henne där jag även ska sova över då jag inte vill sova ensam i vår stora lägenhet, haha. Emma åker nämligen hem redan imorgon men eftersom att jag jobbar på torsdagkväll får jag vänta med att åka hem till Eskilstuna tills på fredagmorgon. Då följer även Ellinor med hem och det ska bli så mysigt att visa lilla Eskilstuna för henne. Nog om det, nu ska jag byta om och sedan dra iväg till gymmet. Ha en bra kväll allihopa! 
 
Åhå jag saknar redan sommaren. Nu kommer det dröja länge innan man kan ta en kvällspromenad i bara linne och shorts med Hanna&Amanda i hörlurarna... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0