it´s friday!

Bild från i somras!
 
Jag och min fina bror hade en jättemysig kväll igår. Först åkte vi till Ica Maxi och handlade, sedan åkte vi hem och gjorde hemmagjorda hamburgare och till efterrätt blev det chokladmousse. Så sjukt gott! Sedan blev det lite tvhäng och lite skitsnack om våra liv, haha. Mer kvalitetstid med min bror röstar jag på! 
 
Idag har jag och Ludvig varit iväg en sväng på stan. Vi började hos Emelie där hon klippte Ludde, han blev suuuperfin! Därefter blev det ett kort varv på stan innan vi åt lunch tillsammans med Elin och Kim på Papas Tapas. Alltså deras klyftpotatis med aioli... SÅ GOD! Sedan blev det en till runda på stan innan vi åkte hem hit igen. Kvällen kommer att spenderas hemma hos Elin och Kim där grabbarna kommer kolla på fotboll medan jag och Elin kommer stänga in oss i deras sovrum och kolla på idol. Låter som en bra kväll tycker jag! Vi laddar upp lite inför imorgon då vi ska på inflyttningsfest, som jag längtar till den alltså! Ha en bra fredagkväll allihopa! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0