I just wanna make you sweat!

Idag tog jag med mig Ellinor på ett RPM-Spinningpass, och jääävlar i havet vad vi svettades. Vi var bara fyra stycken plus ledaren på passet så man tog verkligen i tills man dog. Annars idag så har jag varit i skolan från åtta imorse tills klockan fyra i eftermiddags. Roligare än så är inte livet just nu, och det kommer det nog inte att bli heller förrän min tenta är skriven. Tentan är om 15 dagar så det närmar sig sakta men säkert, och jag känner mig verkligen långt ifrån fullärd vad gäller skatterätt! Så jäkla svårt ska ni veta! 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det sängen. Kraaaam på er! ♥
 
Idag kom det äntligen upp lite bilder från nollesittningen som var för några veckor sen! Sååå rolig kväll med allihopa, tycker det är så kul när alla verkligen klär upp sig, påminner lite om balen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0