Helgen som varit!

Nu har helgen i Eskilstuna och Stockholm tagit slut och jäklar vad kul vi har haft! Här får ni en kort uppdatering om vad jag och Ellinor har haft för oss! 
Fredagen: vi kom till Eskilstuna vid tolv på dagen så då blev det en god lunch tillsammans med Alexandra på Papas Tapas och därefter en sväng på stan innan vi gick till Emelies hår, hopp och kärlek och fixade våra hår. Ellinor slingade sig och jag klippte topparna. På kvällen var tanken att vi skulle mysa till max framför idol hemma hos mig i Tumbo men halvvägs in i idol så drog vi iväg till stan på förfest och så gick vi ut på Håpes. Jag och Ellinor spenderade sedan natten hemma hos bror min! 
Lördagen: Denna dag åkte vi till Sthlm. Jag firade min underbara vän Sara och Ellinor träffade sin vän Stina. Vi möttes upp allihopa på klubben Solidaritet och sedan dansade vi heeela natten lång! 
Söndagen: Igår gick vi ett varv på stan i Sthlm och åt en god lunch på BBQ Steakhouse där jag åt världens godaste pizza. När vi kom hem till tumbo igen så fixade vi fram lite godsaker och så tittade vi på idol i sängen uppe i gästhuset. Sjukt mysigt och välbehövligt efter två utekvällar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0