En sådan där trött-tisdag!

Idag har det varit en trött dag. Vi hade föreläsning från 8 till 11 och efter det åkte jag med Ellinor hem till henne där vi lagade pannkakor vilket sedan ledde till en välbehövlig powernap på 40 minuter innan vi till slut satte igång med plugget. Nu har jag precis kommit hem och slängt i mig lite mellanmål och alldeles strax så vi cykla mot Livskraft och köra bodyattack. Det är faktiskt ett väldigt roligt pass som jag förut dog på varje gång, nu känner jag dock att konditionen är med mig så nu är det mest styrkedelen jag tycker är jobbigast. Skön känsla! Ha en bra kväll allihopa! 
 
Haha jag ritade lite fint på en av våra pluggpauser. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0