Älskade sport!

Alltså ikväll hände konstigaste grejen när jag var på ICA med Ellinor! En handbollstränare i Helltons division 3 lag kommer fram till mig (jag hade min gamla gökstensjacka på mig) och frågade ifall jag hade spelat handboll i Eskilstuna, och så sa han att jag borde börja spela med division 3 laget som tränar två kvällar i veckan och har match lite då och då. Det kunde ju egentligen inte bli bättre än så! Eftersom att jag pluggar har jag inte tid att träna så intensivt samtidigt som det är kul att bryta av gymträningen med handbollsträning två kvällar i veckan! Just nu känns det riktigt bra och dessutom har jag fått med mig Louise på det också. Hur kul som helst!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0