tenta-p

Hej allihopa! Sorry för dålig uppdatering men så blir det lätt när man har tentaplugg. Denna vecka har bara flugit förbi, har varvat dagarna med föreläsningar på kurserna Investering&Finansiering och Köpbeteende och på kvällarna har jag suttit och pluggat inför min omtenta i Redovisning och Styrning förutom en kväll då jag jobbade på Fastighetsbyrån. Det som har förgyllt denna vecka är min nya vinterjacka från Boomerang och tjejkvällen vi hade igår hemma hos Ellinor, SÅ mysigt! 
 
Imorgon är sista pluggdagen inför omtentan (den är på måndagmorgon) och därefter får vi vänta med spänning på både skatterättstentan och redovisningen. Jag hoppas verkligen att jag klarar båda så att jag ligger i fas sen. Vore skönt att göra det tills jul... 
 
Igårkväll hade vi myskväll hemma i Ellinors etta. Vi var sju tjejer som käkade tacos i pitabröd, tittade på idol och spelade RappaKalja medan fotbollen var på. Suuupermys och välbehövligt efter en hel dag i biblioteket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0