vilse i skogen vandrar jag omkring

Jag skulle egentligen cykla iväg till gymmet hade jag tänkt men jag hittade inte mitt gymkort så jag gick ut på en löptur istället. Jag har tröttnat lite på min vanliga runda här i Kronoparken så denna gång sprang jag åt andra hållet istället och hamnade till slut på ett elljusspår. Jag som inte alls var taggad innan utan bara tänkte springa för att bevisa för mig själv att jag kan även fast jag är trött som tusan, sprang till slut 6,5 km. Det berodde nog på att jag inte visste riktigt vart jag var där i skogen, men till slut kom jag iallafall upp vid universitetet, och att springa därifrån var ingen konst, det var bara att tänka på den kommande tentan eller vårt helvetiska grupparbete så kunde jag kuta hem typ, haha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0