Världens bästa grannar!

Mina klasskompisar Marie och Lina (som också är våra grannar) är verkligen världens bästa. Jag glömde mina nycklar till lägenheten hemma i Eskilstuna och kommer såklart på det alltför sent för att hinna vända och åka tillbaka. Därför har jag sovit hos mina underbaringar inatt och eftersom mamma skickar nycklarna med posten idag så blir det en natt till här. Inte mig emot, det är ju egentligen roligare och mysigare att vara här än att vara ensam! Marie och Lina, ni ska ha ett stort jäkla tack! <3

Nu ligger jag iallafall helt nyduschad i sängen. Alla tre ville duscha nu på morgonen och eftersom det bara finns en dusch så gick jag upp tidigt för att bli lite fräsch. Skönt att ha det gjort, nu ska jag ligga och softa i Maries säng tills vi ska till skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0