Satans skoluppgift!

Gårdagen spenderades på min morbrors kontor från 12 till 17.00 sedan åkte vi hem till honom och fortsatte med uppgiften en timme tills jag skulle iväg och fira Magnus som fyllde 50 år. Vi käkade supergod mat på Papas Tapas och så fick han lite presenter. Därefter åkte jag tillbaka till min kära morbror och gjorde klart uppgiften. När jag sedan kom hem och skulle fixa till Exceldokumentet lite så sabbade jag litegrann så nu, klockan 09.00 har jag med hjälp av min snälla morbror försökt att fixa till skiten. Haha jag tror att jag har gjort rätt nu iallafall så nu väntar jag bara på hans godkännande! 
 
Tack så jättemycket för all hjälp Stefan! Världens bästa morbror och gudfar är du! Och förlåt för att jag är så sjukt dålig på Excel (har dock lärt mig sjukt mycket om programmet igår/idag) och bara sabbar det vi har gjort. Haha :( 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0