Mission completed!

Haha min stora tjej sov mellan mig och Sara hela natten. Mysigt som tusan! Tur att sängen är bred...
 
Min lördagskväll spenderades tillsammans med Sara. Vi var hemma hos mig ute på landet med hundarna och gjorde en egen pizza och tittade på film. En väldigt mysig kväll med en massa prat om allt och ingenting. Det blir lätt så när den ena av oss har varit i Australien ett halvår. 
 
Nu har jag varit hundvakt i en vecka och idag tar mitt pass slut. Under eftermiddagen någon gång tänkte jag åka med Swebus från Västerås till Karlstad, frågan är bara vilken tid min bror vill skjutsa mig, haha killen är lite dålig på att planera så jag får vara lite spontan helt enkelt. Nu är iallafall planen att vara i Karlstad en vecka och sedan kommer jag hem för ett "försommarlov" innan min tenta som är den 7:e juni. Måste verkligen börja plugga 24 timmar om dygnet om jag ska klara den där tentan alltså. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0