Tisdag

Idag är en bra dag. Även fast jag somnade ovanligt sent igår så känner jag mig ändå rätt pigg. Jag har hunnit plugga då jag har en examination senare idag. Innan det ska vi såklart gå och träna för 26:e dagen i rad! Ikväll åker vi äntligen hem och jag får äntligen pussa på mina fina hundar.
 
När jag väl kommer hem ska jag försöka så gott det går att hålla kostschemat, men eftersom att älsklingen fyller på torsdag och vi antagligen kommer att spendera kvällen där så tänker jag faktiskt äta vad hans familj äter. Då är det ändå bara två dagar kvar och jag tror ärligt talat inte att det kommer att göra så stor skillnad. Dessutom ser jag framemot att få påskägg på lördag och faktiskt så tänker jag unna mig att äta lite utav det då. Jag är rätt trött på kosten nu så jag vill börja få in lite vanlig mat i vardagen igen! Däremot har jag tänkt att träna veckan ut. Blir lite svårare att träna ordentligt hemma i Eskilstuna men jag får göra så gott jag kan. Tror att jag ska försöka mig på en runda på 8 km som finns hemma hos mig i Tumbo, blir jag för trött kan jag ta en genväg och då blir rundan typ 5 km istället. 
 
Grymma tjejer från gårdagens träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0