Min lyckodag!

Idag är jag så sjukt glad. För det första lyckades jag springa 2,5 km på 13 minuter idag på löpbandet. Sedan är det bestämt att min bästa vän Elin (som också kör fitnessfighten denna månad) kommer hit om en vecka och sen åker vi till Eskilstuna tillsammans på tisdagen. Det betyder att vi kommer kunna träna ihop hela sista veckan av denna kamp vilket känns otroligt peppande! Och sist men inte minst så klarade jag av min bana på candycrush som jag har varit på i över en månad! Japp, kort sagt så är det nog min lyckodag idag!

Nu: slänga in lite tvätt och sedan göra lite kvargplättar till mellanmål.

En snygg bild på en ännu snyggare Elin från när vi tränade tillsammans på forever för en vecka sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0