hej måndag!

Hej allihopa! Idag har vi börjat med en ny kurs som heter Redovisning och Styrning och den ska tydligen vara ännu klurigare än juridik-kursen. Den började bra iallafall då jag redan kunde allt de föreläste om idag då jag har haft det på gymnasiet. Det var lite grundläggande bokföring som faktiskt satt kvar i ryggraden. Efter fem timmar i skolan så gick jag till gymmet där jag körde dagens pass.
 
Nu har jag alltså tränat 18 dagar i rad, och ärligt talat är jag väldigt stolt över mig själv som har kört det hårdaste jag kan varenda dag! För mina benhinnors skull så vilade jag från löpbandet idag och istället värmde jag upp med crosstrainern och när det var dags för den andra cardio-delen så körde jag rodd i 12 minuter. Nu när jag inte får springa så uppskattar jag löpningen mycket mer. Jag älskar typ att löpa i jämförelse med den cardion jag gjorde idag! 
 
Kvällen spenderas i sängen med "Top Model" och "I hissen med Filip och Fredrik", älskar att det är bra på tv på måndagar, det gör liksom dagen lite lättare att gå igenom! Ha en bra kväll allihopa! ♥
 
Bjuder på en härlig sommarbild från Samos 2011 när jag var där en vecka med mitt hjärta. Blir bara mer och mer  sugen på att dra iväg nu när våren dröjer på sig så jäkla länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0