fitnessfighten dag 17

 
Idag är det dag 17 av fitnessfighten och jag har tränat hårt i 17 dagar i rad. Det är jag faktiskt stolt över om jag ska vara ärlig! Dessutom har jag hållt mig helt till kostschemat och inte hamnat i någon sötsugsfälla en endaste gång. Idag ökade jag konditionsdelen och förbrände alltså fler kalorier. Sprang snabbt som attan i 10 minuter som avslutning på bandet men det gillade inte mina benhinnor... Tror jag på riktigt ska vila från löpbandet i några dagar nu, men crosstrainern är så tråkig att stå på! 
 
Och just det, om det är någon som har frågor angående fitnessfighten så är det bara att fråga på! Jag svarar det bästa jag kan... Ha en fortsatt trevlig söndag allihopa, själv ska jag lägga mig nyduschad i sängen och dra på en film! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0