dag 19 Fitnessfighten

Dagen har varit bra! Efter min promenad till Ica (där jag gick en omväg bara för att gå lite extra) så kom Jessica hit och jag, hon och Emma satt och pluggade lite. Vi gick igenom vad som kommer på föreläsningen imorgon samt några uppgifter. Den här kursen är så sjukt stor så det gäller att ligga i redan från början! Sedan har jag ju såklart varit på gymmet och idag gick det faktiskt väldigt bra. Kunde till och med springa utan att benhinnorna dog efteråt, så det är ju positivt! Kanske de börjar vänja sig lite nu. Jag har även hämtat ut mina träningsshorts från HM och dom satt ju som en smäck, blir snygga i sommar när man kan gå ut och springa i shortsen och bara en sporttopp! Haha, längtar typ! Nej alla barn, nu ska tant Cissi laga lite mat. Det blir lite köttfärssås idag också bara för att det är så jäkla gott (plus att jag är sjukt trött på kyckling). 
 
Haha, bjussar på en bild som Emma smygtog på gymmet idag. Denna övning är så sinnessjukt jobbig men sjukt bra för röven som kommer bli fast och fin! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0