Lonely girl

Idag har jag haft det fullt upp! Har varit hos mormor och morfar där mormor lärde mig lite av sina matknep, mumsfillibabba säger jag bara. Sen ville mamma storhandla så det var ju bara att hänga på. Sen har jag även hunnit med att träna med Louise på deras gym i Kvicksund, tog det rätt lugnt dock eftersom jag fortfarande är lite förkyld... Eller ja, jag sprang två kilometer och sedan gick jag 40 minuter på bandet! Kvällen avslutades med världens godaste räkmacka på Pitchers tillsammans med Elin och Louise. Nu sitter jag hemma i pojkvännens hus helt ensam och väntar på att dom ska komma hem från London! Haha oj vad lång text det blev men nu vet ni ju iallafall vad jag har gjort, hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0