BILDBOMB SUMMERBURST DAG 1

 
Jäklar vilken magisk helg jag har haft. Oj oj oj, inte ens ord kan beskriva. Detta är alltså bilder från i fredags då vädret var rätt dåligt (var en hel del regnskurar) men då vi körde på iallafall. Det här är det roligaste jag har gjort på mycket mycket länge. Tack mina fina vänner som gjorde allt till vad det blev, bäst alltså. Imorgon kommer det upp bilder från i lördags då vädret äntligen var på vår sida! 
 
Nu: Filmmys med några hemma hos Martin och Kim. Välbehövligt med en lugn kväll för imorgon börjar jag sommarjobba på Fastighetsbyrån. Nervös? Jooo lite.  
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Pussbilden på dig och Ludde var jäääättefin:)

Svar: Ååå tack finis! :)
typisktcissi

2013-06-16 @ 19:22:55
URL: http://lovisaerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0