17 juni

Första dagen på nya sommarjobbet har passerat och oj vad kul det har varit idag! Jag fick lära mig att göra annonser och skicka in dom till tidningen Hem & Bostad. Sedan fick jag även göra de där häftena med bilder och information som man får när man går på visning. Verkligen superkul då det var jag som fick välja bilder och hela layouten och allt det där. Passar mig perfekt! Så nästa gång tidningen Hem & Bostad kommer hem till er, så är det jag som har fixat annonserna från Fastighetsbyrån. Rätt coolt tycker jag! 
 
Nu är jag hemma en snabbis och har precis slirat om till mjukiskläder. Senare ska jag hem till pojkvännen och sova med honom en natt till. Underbart! ♥ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0