magiskt

Kul att det är några som fortfarande kikar in här lite då och då nu när uppdateringen inte är den bästa. Det är ju sommar nu så inläggen får liksom komma när jag har tid och orkar. Min helg var iallafall helt magiskt bra. Fredagen spenderades framför en påse godis och en film med min fina Johanna. På lördagen var vi på sjön och vid Simons pool och på kvällen åt vi middag på Pitchers och kollade på Lone Ranger på bio tillsammans med Ludvigs underbara familj. Hela söndagen var jag ute på Ludvigs båt, först för att ligga och steka och sedan för att åka ring. På kvällen firade vi Louise som både har hunnit med att fylla 20 år och tagit körkort under helgen! Bra jobbat vännen! Sjukt bra helg med andra ord! 
 
Idag har jag jobbat som vanligt och när jag hade slutat tog jag och Emma en pw på 8 km. Nu ligger jag i min sköna säng och tittar på Gossip Girl. En helt okej måndag om ni frågar mig. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0