GALEN KVÄLL

Jag åkte ju alltså upp till Stockholm igår för att göra ett besök hos min fina kusin Rebecka som jag inte har träffat på hela sommaren. Vi lagade god mat, drack mycket vin, förfestade med några, för mig, okända men trevliga snubbar och sedan gick vi till ett ställe som heter Kristall. Du Rebecka ska ha ett stort tack för en väldigt galen och rolig kväll som faktiskt är lite luddig. Idag vaknade jag typ vid nio och dog av svett typ, så vi tog vårt pick och pack och åkte till Rålisparken och badade hela dagen, så härligt!! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack själv för en jävligt rolig och galen kväll!! Måste göras om snart! Puss på dig!

2013-07-28 @ 21:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0