TORSDAG

Godmorgon allihopa! Igårkväll spelade jag spel hemma hos Alexandra tillsammans med henne, Elin och Märtha. Vi hade fruktansvärt kul som vanligt, skrattade hela tiden så man fick kramp i magen. Det roligaste var nog min felsägning när jag skulle skrika till dom andra att tiden var sluuut!! Precis när jag skulle skrika ordet slut så registrerade min hjärna ordet Nudlar som låg på spelplanen, och istället för att ropa SLUUUT, så skriker jag NUUDLAR!!!! Hahaha, alla såg så förvånade ut och inte minst jag, vad tusan sa jag nudlar för?? Så jäkla roligt var det...
 
Idag ska jag plugga med Emma en stund på dagen och senare ska jag hem till pojkvännen. I helgen ska jag på kryssning tillsammans med pojkvännen och hans familj i hela två dagar så jag måste packa inför det också! Lite stressat känns det som då jag egentligen hade behövt tvätta lite kläder innan, men det löser sig! Hittade ingen passande bild men bjuder på en fin från nyårsafton på mig och mina prinsessor! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0