MYSIG MORGON

Sitter just nu och pluggar i soffan och tar det lugnt med två sovandes hundar bredvid mig. Min morgon har varit så mysig tillsammans med dom. Imorse när mamma åkte till jobbet tog jag mitt täcke och gick in till hennes säng istället och där sov jag med hundarna fram tills klockan ringde klockan tio. Sen låg vi och myste ända till klockan elva. Det kallar jag kvalitetstid. Nu har jag ätit frukost, duschat och packat. Det jobbiga med att åka tillbaka nu efter jul är att jag har så sjukt mycket mer saker att ta tillbaka till Karlstad än vad jag tog hit från Karlstad. Därför har jag bytit ut min väska mot en ytterligare lite större så att alla saker ska få plats. Snart ska jag åka in till tåget men först ska jag laga lite lunch! Ha en bra dag allihopa! 
 
En bild på mina fina tjejer på självaste julafton! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0