HEMMATRÄNING!

Idag sov jag verkligen ut efter att älsklingen åkte till skolan vid sju imorse. Älskar när det är jag som får ligga kvar i sängen, då njuter man på riktigt! Efter att jag sedan tittat lite på play på datorn så kände jag för att träna lite. Tanken var att bara göra några övningar så man kunde ha ett gott samvete sen, men nu sitter jag här, helt genomsvettig och ska hoppa in i duschen alldeles strax! 
 
För att bli såhär svettig gjorde jag: 
Utfallssteg 20 x 4
Squats (även kallat benböj) 20 x 4 
Armhävningar 12 x 3 
Sit ups 15 x 4 
Plankan först 1 minut, sedan 50 sek och till sist 40 sek
Sidoplanka 40 x 4 (två gånger på varje sida)
 
Efter att jag gjort dessa övningar dammsög jag lite i Luddes rum också, såg att det behövdes när jag låg på golvet och gjorde mina övningar! Haha... 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha ovanligt att Luddes rum är dammigt.........

Svar: Hahahaha... Han är ju inte expert på att hålla ordning om man säger så! ;)
typisktcissi

2013-01-30 @ 08:31:23
URL: http://lovisaerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0