15 JANUARI

Nu har jag suttit i ungefär sju timmar i sträck och bara gått igenom hela juridiken. Jag har fått något slags hopp om att klara tentan och att faktiskt få godkänt i kursen. Det kan gå, bara det kommer rätt sorts frågor! Drömmen vore såklart att få VG men det känns ganska kört faktiskt. Är nog allmänt för trög för ett så högt betyg i den här svåra kursen. Det spelar ingen roll för bara jag blir godkänd så blir jag överlycklig! Och om jag skulle få omtenta så är den om bara några veckor och då jäklar kommer jag att bli godkänd! Nu ska jag iallafall laga lite mat till mig själv. Emma gick och tränade för en timme sedan men jag kände mig så stressad över tentan så jag ville inte slita mig från lagboken och mitt pluggmode. Idag ska jag laga kycklingfilé med ris och currysås! Enkel mat är alltid den godaste tycker jag! Nej, nu ska jag slita mig härifrån! 
 
 
Bjuder på två somriga bilder från när jag var med mitt hjärta på Samos för två somrar sedan! På tal om Samos så försöker jag få Ludde att åka med mig i sommar igen fast till ett annat ställe isåfall. Hoppas det går vägen för det vore så sjukt mysigt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0