vilken hårfärg?

Åhåå vad jobbigt! Efter att jag och Emma tittade på Trinny och Susannah nyss så har jag fått för mig att jag vill göra någon förändring med mitt hår! Jag vet dock inte vad... Är sugen på att slinga till en ljusare färg samtidigt som jag vill ha den där chokladbruna hårfärgen. Jag vill ha långt hår samtidigt som jag är sugen på att klippa av det. Jag måste nog sortera mina tankar lite innan jag gör någonting, för jag vill ju inte ångra mig när det väl är gjort. 
 
Tone Damlins hårfärg tycker jag är väldigt snygg och är lite inne på att göra ett besök hos frisören!
 
Samtidigt tycker jag att denna färg var sjuuukt snygg också...
Om någon vill tycka till om vad jag borde göra så är det bara att skriva en rad eller två i kommentarsfältet! Är verkligen lite halvt lost just nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0