TUESDAY!

Hallå där! Ludvig åkte precis till skolan och jag ska snart också bege mig. Mitt tåg mot Karlstad går 15.35 men innan det hade jag tänkt att gå ett kort varv på stan. Nu ska jag strax käka lite lunch och packa och sen tar jag mitt pick och pack och åker hem för den här gången! Det har varit mysiga dagar med min fina pojkvän plus en utekväll med mina fina vänner från Eskilstuna. En helt perfekt helg helt enkelt! Vi satsar på att Ludde ska komma till mig i helgen men om priset inte går ner lite på sjbiljetten (nu kostar den 300 kronor?!?!!) så får han komma till mig nästa helg istället. Nåväl, nu ska jag koka lite pasta! Ciao! 
 
Sitter och bloggar på Ludvigs dator så har tyvärr inga bilder att kasta in, hoppas ni klarar er iallafall! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0