TORSDAG

Somnade sjukt sent inatt och hade ställt klockan på halv åtta imorse. Allt för att kunna vara trött ikväll så att jag kan somna i tid och vara pigg på tentan imorgon bitti. Tanken var såklart inte att somna sent inatt, men ibland blir det bara så. Man ligger och tänker på en massa saker och i mitt fall brukar jag tänka på min pappa väldigt mycket vilket oftast leder till att jag inte somnar på ett bra tag. 
 
Nåväl, nu är klockan strax tolv och det är snart dags för lunch. Är så trött att jag inte vet hur bra det kommer gå att plugga idag, men förhoppningsvis har jag redan relativt bra kunskaper sen förra gången så det borde gå bra ändå även fast jag inte är 100 procentig idag. Jag har iallafall gett mig tusan på att klara tentan imorgon, så det så! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0