TISDAG

Klockan är 11.00 och än har jag inte gått upp ur sängen, eller okej, jag gick upp och hämtade lite frukost för en timme sedan... Det är så skönt att ha första föreläsningen klockan 13.15 då man hinner ta det lite lugnt innan. Vi har redovisning idag av några broschyrer vi har gjort så det har jag övat lite på här i sängen. Jag ska strax gå upp och göra mig iordning.
 
Efter redovisningen blir det träning. Jag älskar att jag har fått träningen att bli en del av mina rutiner. Ungefär lika naturligt som det är att borsta tänderna så är det naturligt för mig att träna. Därför känner jag mig så taggad för fitnessfighten också! För då vet jag att träningen kommer att ge synliga resultat, och det är ju lite därför man tränar. Men jag tränar också för att må bra, för jag mår faktiskt bättre nu än vad jag gjorde för ett år sedan. Nu ska jag göra mig iordning och sen blir det lunch! Ha en bra dag allihopa! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0