sunday!

Dessa ljushållare till vänster jag fick med mig hem från Ikea idag, alla tre för 99 kronor! Snacka om ett kap!
 
Hallå där! Nu har tjejerna farit sin kos hem mot Eskilstuna igen och här sitter jag ensam kvar. Emma i är Göteborg tills på tisdag så nu är jag själv i två dagar. Rätt skönt ändå, fast ändå ensamt! Vi har iallafall tagit ett varv på Ikea där det blev många skratt och dessutom fick jag med mig lite nya ljushållare och galgar hem. Snart ska jag ha Skypedejt med pojkvännen min och det är väl ungefär så min kväll ser ut! Igårkväll däremot tittade vi på mello och sedan sjöng vi singstar i flera timmar! Efter det fick Elin för sig att vi skulle träna också och vi körde armhävningstävling, hehe och jag vann! 
 
Hoppas att ni har haft en bra helg för det har minsann jag haft! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0