onsdag

Idag ställde jag klockan på kvart över nio, sen låg jag och snoozade och drömde sjukt mycket olika saker. Först var jag på ett tåg och sen var jag helt plötsligt på en bio... Märkligt hur hjärnan arbetar egentligen! Idag har vi inga föreläsningar så dagen kommer att bestå av juridikplugg. Har inte så jättemycket kvar att gå igenom så imorgon blir det att göra olika caseuppgifter. Vi får se om jag kommer iväg till gymmet idag eller inte, antagligen blir det så! Gillar mer när man har föreläsning och kan gå till gymmet direkt efteråt då det ligger i universitetsområdet. Nej, nu ska jag dra arslet från sängen och börja plugga! Ha en bra onsdag allihopa! ♥
 
En bild från en kväll i Samos när jag var där med mitt hjärta för två somrar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0