BRA FREDAG

Hej allihopa! Idag har jag gjort precis allt som jag skrev på min att-göra-lista imorse, och det känns jäkligt gött! Min promenad tog jag ner till ICA där jag köpte godis till pojkvännen som beställde en stooor godispåse igårkväll, det är väl bara att lyda när han för en gångs skull hälsar på! Det bästa som har hänt idag änsålänge är tacosen som Emma hade fixade så fint medan jag satt inne på mitt rum och pluggade! En romantisk middag för två kändes det som, haha! Nu har Emma åkt hem till några tjejer i klassen men jag passar på att plugga tills jag ska ta bussen till stan för att möta upp Ludvig! Duktig tjej ändå...
 
 
Här är ett litet klipp på Bruno och Hanna som tävlar tillsammans i Så ska det Låta på söndag! Längtar ihjäl mig tills jag får se Bruno på tv, kommer bli kanon! Förutom att Bruno är så duktig så är han sinnessjukt rolig, första gången jag träffade honom var jag säker på att han arbetade som komiker! 
 
http://www.svt.se/sa-ska-det-lata/jag-ar-asbra-pa-det-har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0