nej men hej, det var inte igår!

Hallå där allihopa. Här har det inte blivit mycket skrivet den senaste tiden men jag har helt enkelt inte haft lust. Knappt tid heller för den delen. De senaste veckorna har bestått av tenta, tentafest, julsittning, förkylning, besök av mammi, och en jäkla massa mys med mina fina vänner. Här kommer lite bilder från denna tid. 
 
Mina snygga vänner visar sig från deras bästa sida! 
Förfest innan tentafest hemma hos mig och Emma. 
Förfesten innan julsittningen.
Hade ett sjukt bra umgänge vid mitt bord på sittningen. 
Och så lite gamla hederliga spegelbilder på en toalett... 
Och ungefär såhär mådde vi i lördags. Jag fick dock bara må sådär halva lördagen för sen kom min fina mamma till Karlstad och hälsade på. Vi åkte och handlade god mat som jag sedan lagade och sen tittade vi på Morden i Sandhamn hela kvällen. Var sjukt mysigt att bara vara hon och jag, det händer ju så sällan nu för tiden. 
 
Ikväll vid sjutiden går tåget hem mot Eskilstuna för lite jullov. Eller ja, lov och lov, har ju en uppsats att skriva och så måste jag börja plugga på investering och finansiering då vi har tenta på den kursen den 10:e januari. Jag ska även in och jobba lite på Fastighetsbyrån. Det ska iallafall bli skönt att komma hem och känna på lite julkänsla. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0