Long time, no see

Hallå där allihopa! Här var det ju sjukt längesen det blev något skrivet vilket egentligen inte är så konstigt eftersom jag har varit utomlands och därefter ägnat dagarna i ända till att tentaplugga. Nu sitter jag packad och klar för att köra till Karlstad för att skriva tenta imorgon. Egentligen känns det onödigt att åka dit och skriva den för jag tror verkligen inte att jag kan tillräckligt mycket för att klara den, men med lite tur med frågorna kanske jag kan komma över godkänd-gränsen. Om inte annat så åker jag iallafall dit med jäkligt mycket kläder som jag släpade med mig hit till Eskilstuna innan sommaren. 
 
Jag och Elin hade det iallafall så sjukt bra i Cypern. Första dagarna hängde vi mycket med Martin och Martin som var två grabbar från Norrköping och därmed dom enda svenskarna på vårt hotell. Vi spelade tennis, kortspel, hängde i poolbaren osv... Vi hade det bra helt enkelt. På torsdagen åkte dom hem till Sverige igen och vi bekantade oss mer med Paschal (bartendern) och for ut på egna äventyr. När dagen för hemresa kom så blev det en massa strul vilket slutade i en ny vänskap med Ellenor och Linnea från Stockholm, och en 40 timmars försenad flygresa hem igen. Väl på Arlanda blev vi väl bemötta av våra fina pojkvänner som var så snälla som kom och hämtade oss tre på natten! ♥
 
Sammanfattning: En helt sinnessjukt bra resa med min allra bästaste bästa vän Elin! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: KMStyle

såg riktigt riktigt härligt ut!

2013-08-21 @ 18:46:29
URL: http://kmstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0