tråktisdag!

Hallå allihopa! Jag har precis kommit hem från skolan så nu håller Emma och jag på att göra lite lunch. Efter lunchen har vi bestämt att vi ska sätta oss och börja plugga lite, har legat på latsidan lite för länge känner jag. Ikväll väntar ett bodyattackpass och eftersom att jag har nya skor så kan jag för en gångs skull vara med på det utan att få ont i benhinnorna! Passet brukar dock vara fruktansvärt jobbigt så vi får se om jag överlever. Roligare än så är det inte här i Karlstad idag. Ha en bra dag allihopa ♥ 
 
Bjuder på en solig bild från förra årets resa som var till Ayia Napa med mina brudar. Är sugen på att göra en favorit i repris och sticka iväg i år igen, men vi får se hur det blir med jobb och sådär! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0