trääääning!

Dagens träningspass gick bra! Mördade mina triceps och lår på gymmet och nu på kvällen var vi och körde lite zumba. Haha det var sjukt svårt men faktiskt ganska roligt! Nu har jag bokat så att jag ska köra ett corepass imorgon direkt efter skolan och klockan 17.00 ska jag prova på ett RPM/Spinning-pass. Passet jag körde häromdagen hette bara Cykel så någon skillnad på dessa pass lär det ju vara. Det är perfekt för mig att köra konditionsträning på cykeln istället för att gå ut och springa nu när mina benhinnor är som dom är. Ska kolla upp det där! Åååh tycker det är så kul att träna nu för tiden, så fort jag går ifrån Livskraft så längtar jag tills nästa gång jag ska dit. Hoppas det alltid förblir så! Jag längtar tills i sommar när jag faktiskt kommer att trivas med mig själv i bikini och tycka att jag är snygg. Det är min motivation just nu. Jag vill inte gå upp till mitt gamla jag igen utan hålla min kropp som den är nu! Det är bara å kämpa på! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0