torsdag

Idag är det torsdag vilket betyder att det äntligen är fredag imorgon. Längtar tills jag får ta helg! Idag har jag dock haft en föreläsning och efter föreläsningen satt jag lite med några i min grupp och arbetade lite med grupparbetet. Därefter cyklade jag och Emma till stan då vi fick reda på att det var 50 % rea på allt inne på BikBok. Dessvärre hittade jag ingenting förutom ett fint armband. Hade ju hoppats på lite mer än så... Nåja, plånboken blev ju glad iallafall! 
 
Egentligen skulle jag köra dubbelpass idag, intervallspinning och Grit. Men nu blir det så himla stressigt då vi spontancyklade till stan så jag kör bara Grit senare. Emma och Ellinor hänger med också så det blir kanon! Nu ska jag strax käka lite middag. Kyckling blir det idag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0