tjingeling badring!

Träningen är avklarad och jäklar vad bra det känns nu efteråt. Som uppvärmning körde jag crosstrainer i 30 minuter då jag inte får springa för mina benhinnor. Sedan körde jag mage och bröst, och ja, min mage är alldeles mör! Me like! Annars idag så har jag befunnit mig i skolan från 10 till 16. Sedan har jag bara tränat och käkat mat.
 
Nu sitter jag äntligen i sängen nyduschad med både tv och dator på. Älskar sån här ledig tid då man bara kan chilla lite. Måste dock börja packa lite då jag åker till Stockholm imorgon, äntligen! Har ju inte varit där sen i februari då jag inte orkade ta mig dit när jag körde Fitnessfighten i mars. Det kommer bli en mysig helg tillsammans med min fina pojkvän! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0