snart fredag!

Dagens första träningspass är avklarat och nu sitter jag här och väntar på att det ska bli dags för mellanmål. Idag ska jag göra toast med makrill och ost, mums! Den kombinationen gjorde vi alltid när jag var liten och jag har faktiskt inte gjort så sedan dess så det ska bli spännande att se om det är lika gott som jag minns det! Till det ska jag göra en smoothie med banan, hallon, mjölk och lite proteinpulver. Klockan fem ska jag befinna mig på en spinningcykel och kämpa på som bara attan i 50 minuter. Haha sadeln är ju så hård och spetsig så jag har typ ont mellan benen sen i måndags, men det är bara att bita ihop. Man borde ju vänja sig efter några gånger! 
 
Tog denna bild när jag var ute på min morgonpromenad för några dagar sedan! Nu vet jag iallafall varför man alltid säger att "solen alltid skiner i Karlstad" ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0