Oooh happy day!

Idag är det lördag och dagen startades med en dundergod frukost bestående av äggmacka, fil och müsli och en kiwi! Därefter tog jag med mig pojkvännen ut på en 4 kilometers löprunda där avslutningen var en låååång halvlutande raka som var så sjukt jobbig! Nu är det gjort iallafall och man kan äta god mat och lite gottis med gott samvete ikväll. Nu ska vi duscha och sådär och sedan ska vi ner till Ica och Elgiganten. Ludde har övertalat mig att klippa honom så vi får väl se hur det blir, haha! Vi får se det som en kul grej helt enkelt.. Ska såklart göra mitt bästa men antagligen kommer det väl inte bli sådär superbra. Bilder på hur det blev lär ju komma upp. Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0