fredagsnjutning

Blogg.se appen har inte samarbetat överhuvudtaget idag så därför har det ju varit rätt dött härinne på bloggen fastän det inte har varit helt dött på riktigt! Nu ligger jag iallafall i sängen och har precis käkat middag. En riktigt mumsig lasangette gjorde jag idag, med hjälp av Knorr så var det hur enkelt som helst! 
 
Annars idag så har jag varit i skolan, tränat, handlat lite mat och dessutom har jag och Emma börjat måla om i hallen. När vi flyttade hit så åkte ju jag, Emma, Alexandra och Maja hit och målade om vardagsrummet och Emmas rum, men då var vi helt slut efteråt så vi orkade inte ta tag i hallen just då. Bättre sent än aldrig helt enkelt! 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen, smörja in mig, fixa lite kvargglass och sedan titta på Let´s Dance och bara njuta av denna fredag. Att det snöregnar utomhus gör ju inte mysfaktorn sämre direkt. Ska njuta av att inte behöva gå ut förrän imorgon! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0